24.12.09

Uhmm - bløde pakker!

Med fødselsdag lige før jul har man lov at åbne gaverne "i utide". Og de bløde pakker er noget af det rigtigt lækre - særligt når de er udvalgt af andre håndarbejdskyndige i en Webstrik-fødselsdagsgruppe :-)
Igen i år har gruppemedlemmerne været opfindsomme og sørget for, at mine strikkepinde ikke behøver være tomme julen over.
Gaven fra Lene Sophie gemte et lækkert bundt håndspundet silkegarn, som helt sikkert skal blive til et tørklæde. Der var også en hæklenål i langt bedre udformning end de gamle og slidte udgaver, jeg ellers har. Og så en plade fristende chokolade :-)

Annette havde vist opdaget, at jeg ikke helt har styr på "værktøjet" til håndarbejde, så fra hende var der en opbevaringsmappe, der lige passer til hæklenåle - og den første af slagsen var allerede på plads. Der var også chokolade og et par nøgler af et lækkert farveskiftende Drops-garn.
Kortet fra Rikke med en række sokker inspirerer til, hvad de kønne farver i strømpegarn skal bruges til. Eller måske bliver det i stedet mønsterstrikkede vanter eller handsker, så farverne kan sprede lidt vinter-humør, når jeg snupper cyklen.
Endnu en Webstrik-gave venter på posthuset - så jeg må holde spændingen ud indtil 28. december, når der er åbent igen.

Tusind tak for gaverne! Det er fantastisk at få så lækre hilsener fra nogen, man aldrig har mødt, men har et fiberrigt interessefællesskab med :-)

Ingen kommentarer: