26.12.17

Juleafslutning

Helga Isagers opskrift "Honey"har jeg haft i mange år, men først da jeg så den som model i en garnbutik i november, fandt jeg ud af, at sådan en måtte jeg have. Der var uld/silkegarn på lager i ret tykkelse og knapper, der kunne bruges, så anskaffelsen bestod i tre gange 25 gram Anisia kid mohair.
Projektet var færdigt 23. december, og trøjen har allerede været i brug.

Derudover har jeg kastet mig ud i at bruge restnøgler af strømpegarn. Det er foreløbigt blevet til et par grå/syregule mønsterstrikkede til mig selv og to par børnesokker. Når der er flere børnesokker klar, skal de afleveres, så de kan sælges i en børne-genbrugsbutik, som Red Barnet har åbnet i byen.


Garnforbrug:
Trøje 217 gram
Grønne sokker: 41 gram
Blå sokker: 44 gram
Grå/grønne sokker: 67 gram

Garnforbrug i alt i 2017: 11.786 gram

Ingen kommentarer: