4.2.18

Lagergarn i nye farver

Nogle bundter ufarvet newzealandsk lammeuld har ligget på garnlageret meget længe hos mig. I sommer fik jeg imidlertid en dille med at plantefarve - et bundt ad gangen skiftede farve, og så skulle noget af det jo bruges.
Det er blevet til en lang cardigan fra bogen Guld og grønne skove - suppleret med en neutral grå totrådet uld fra Garnudsalg.dk.
Der er meget plantefarvet på lager endnu, men det skal jeg nok finde opskrifter til på et tidspunkt.

Ud over den lange cardigan er det også blevet til et par sokker til gavekassen. Det går langsomt, men støt fremad med at få brugt noget af det multifarvede strømpegarn, der er på lageret. Måske skulle jeg sætte mig et mål om at få færdiggjort et par sokker om ugen i 2018?

Garnforbrug:
Cardigan 325 gram
Sokker 52 gram

Garnforbrug i alt i 2018: 1071 gram

Ingen kommentarer: