15.6.20

Lidt nyt og lidt til at give væk

To par sokker i Coops strømpegarn er blevet færdige - i god tid, inden jeg skal bruge dem til efteråret.
Desuden er et MEGET langt tørklæde i japansk silkemohair fra Tøndering Strik blevet afsluttet. Jeg ville bruge alt garnet og strikkede lidt smallere end opskriften. Så må jeg leve med længden :-)
Derudover er det blevet til en lille t-shirt i uld fra lageret. Den ryger i en pose til Mødrehjælpens børnebutik sammen med, hvad jeg ellers finder på at strikke fra garnlageret. Der skal nok i hvert fald strikkes nogle sokker.

Garnforbrug:
Tørklæde 98 gram
Sokker 150 gram
T-shirt 40 gram

4 kommentarer:

Fríða sagde ...

flittig som altid. jeg er spændt på den der lille t-shirt, hvor har du opskriften fra?
kh.fra Island
Frida

Lone sagde ...

Jeg fik opskriften hos Mødrehjælpen - de har fået den doneret af Susanne-Gustafsson.dk

Fríða sagde ...

tak Lone, har kigget på Susannes website, der er en hel masse fine gratis opskrifter, dem skal jeg kigge nærmere på.
kh. fra Island
Frida

Lone sagde ...

Der er mange opskrifter,q også på den lille t-shirt, på Moedrehjaelpen.dk