14.2.21

Lidt småprojekter


For flere år siden købte jeg seks nøgler af Tusindfryds Engleuld for at strikke et sjal i retfelter, jeg havde set mig lun på. 
Jeg nåede at strikke det første felt, før jeg fortrød og gemte garnet væk.
For nylig så jeg Flittiglises streaming om striber og kom til at tænke på garnet på lageret, da jeg så halstørklædet Roulade. Nu er det strikket og jeg er i gang med et mere - dog i andre striber og kombimeret med lidt uld/bomuld for at have garn nok.

Derudover er to par børnesokker med glimmer blevet klar til gavekassen. De er strikket af rester fra to par voksensokker i samme garn.

Garnforbrug:
Tørklæde 160 gram
Sokker ialt 75 gram

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

dejligt strik som altid. jeg kunne godt tænke mig et bedre billede af törklædet, så man bedre kan se hvordan det ser ud
kh.fra Island
Frida

Lone sagde ...

Tak for kommentaren :-)
Jeg har lagt billede ind sammen med tørklæde nr. 2.