25.1.07

Så er der købt garn...

Jeg havde bevilget mig selv et næsten-indkøbsstop, indtil der var brugt noget af garnlageret. Jeg har fået strikket en masse de seneste uger, men der er stadig garn på lager. Alligevel "kom jeg til" at købe mere til lageret, da jeg onsdag var en hurtig tur hos BC Garn i Kolding.
Jeg skulle supplere op til svigerinde-trøjen og fandt nogle passende farver merino i en passende tykkelse. De ses på billedet til højre.
Men så var der altså også lige de sidste udsalgsrester...
Det blev til 500 g dyb-blåviolet silke, 3x600 g + 200 g ekstra helt tynd totrådet uld ("den passer jo lige sammen med noget tynd uld, jeg har derhjemme...") - og så sørgede jeg også for at få "rigeligt" af merinoen, så der sandsynligvis kan blive to Isagerjakker ud af det!
Udsalgs-fundene dukker op på bloggen, når de skal forvandles til strikkeprojekter!

Ingen kommentarer: