8.3.07

Kaffetid...

Så har jeg kaffe nok til et godt stykke tid!
Jeg synes nogle gange, det er sjovt at taste navn mv. ind i konkurrencer på nettet (kun dem, der er nemme at gå til, og kun dem, hvor der ikke er nogen forpligtelser til at købe, betale osv.)
Det gjorde jeg også engang inden jul hos et kaffefirma, der bad om "min bedste kaffeoplevelse". Førstepræmien var 25.000 kroner, og man kan jo altid prøve :-)
Nå, der var ingen førstepræmie til mig, men i går fik jeg en af andenpræmierne: "Et års forbrug af kaffe," der viste sig at være 16 poser.
Det meste kaffe drikker jeg på arbejdet - ellers ville 16 poser nu også langtfra dække et års kaffetørst hos mig!

PS. Det kan godt betale sig at deltage i de gratis konkurrencer. Efter nytår har jeg foreløbig fået et computerspil (allerede brugt som gave), og en af mine nevøer har fået et playstation-spil, der blev resultatet af et besøg i Eksperimentariet sammen med ham engang sidste efterår.

Ingen kommentarer: