29.11.09

Hov, der gik lige nogle måneder...

Det er ikke, fordi jeg ikke har strikket noget. Det er heller ikke, fordi jeg ikke har skrevet noget. Ingen af delene er bare nået frem til bloggen...
Nu skal det så være - i hvert fald en lille smule. Det passer vist meget godt, at jeg omsider har fået gjort en lille smule af det påbegyndte færdigt, og at der er andet, som er nået så langt, at der er tegn på, at det også bliver brugsklart inden for overskuelig fremtid.
På kameraet fandt jeg flere billeder af færdigt arbejde, som bare ikke er blevet præsenteret her.
I sensommeren lavede jeg en stak børnetøj og sokker, som blev sendt til Stickhjälpen i Sverige. Et godt initiativ og en god måde at komme af med garnrester og børnestrik, som har været sjovt at lave, men ikke har haft nogen bestemte modtagere.
En af de sjove ting at prøve af, var den lille børnejakke, der fik elefantknapper - strikket "på gehør," men med inspiration fra noget, jeg har set et eller andet sted...

1 kommentar:

Fríða sagde ...

ååhh, sikke lækre babyting!
kh.fra Island
Frida