24.7.07

Afslutningssommer

Mængden af halvfærdige strikketøjer skal bringes ned - så jeg kan starte på noget nyt ;-)
Her er en "midtvejsstatus" - der ligger stadig ret meget i strikkekurvene... og billeder bliver der ikke nogen af i aften :-)
Status lige nu. er, at "Agnethe" er strikket færdig - mangler bare at få syet ærmer i og ender hæftet samt at blive vasket og bragt i sin endelige form.
Jeg har også gang i ærmer til en grøn bomuldssag i bølgestrik mm. (Den har jeg vist ikke røbet nogen detaljer om på bloggen indtil nu).
Og så har jeg begyndt et par sokker mere i det rød-grøn-orange garn fra sidste post. Jeg lod mig inspirere af RPM fra Knitty, men strikker fra tåen og op for at være sikker på, at garnet rækker til to sokker. Nr. 1 er startet og nået forbi hælen, så nu skal jeg vist snart i gang med nr. 2.
Nåh ja - Mystery Stole 3... på den har jeg strikket clue 4 færdigt (inkl. en ca. 20 cm forlængelse), så nu venter jeg utålmodigt på, at næste clue bliver afsløret... men det sker først om halvanden uge!

2 kommentarer:

Mette H. sagde ...

Hey hvor det går. Glæder mig vildt til at se blleder af en færdig Agnethe og en grøn bomuldssag i bølger.

Jette sagde ...

Ja, så kan vi vel bruge det garn vi byttede til denne, eller er der for lidt garn til det? synes den ender med at være 2 m lang. Men vi har jo lidt tid endnu til at tænke over det. Du får da godt nok noget lavet færdigt, det er dejligt...