3.4.08

Mangler du et blad eller en hækleopskrift?

I hånd-arbejds-bunkerne, som jeg fik overdraget i går, var der også nogle gamle numre af bladet
"Hånd-arbejde trin for trin." Jeg har ikke selv brug for dem, men inden de ryger ud som genbrugspapir, vil jeg tilbyde dem, hvis nogen skulle mangle dem, mod at modtageren betaler evt. porto.
Bladene er:
3, 1990
7, 1990
8, 1990
5, 1991 (uden symønster)
10, 1991 (uden symønster)
2, 1992
3, 1992 (uden symønster)
10. 1992

Ud over det, var der også nogle gamle hækleark fra Familie Journalen i starten af 1980'erne med hæklede duge, flakoner, gardiner, jule- og påskepynt mm.
Dem sender jeg også gerne, hvis nogen kan bruge dem - læg en kommentar med email-adresse, så kontakter jeg dig omkring forsendelsen.

2 kommentarer:

Hanne sagde ...

Hej Lone.
Har du mønster på super karla sjal, så er jeg meget interesseret.
Hilsen
Hanne

Anonym sagde ...

hvorfor ikke:)