5.2.07

Første hemmelige gave

Siden i lørdags har en "husk-at-hente-en-pakke-seddel" fra postbudet ventet på, at jeg fik tid til at komme på posthuset. Det lykkedes i dag fem minutter før lukketid, og jeg havde en kraftig mistanke om, at en pakke sendt fra Norge måtte komme fra en hemmelig strikkeven!
Det holdt stik, og da pakken var bragt hjem, blev der kigget nærmere både udenpå og indeni. Linda L. fra Tromsø stod der som afsender - en nordnorsk by, som jeg besøgte for første gang i november, da jeg var på kursus i arbejds-sammenhæng. Nu er der gang i "Nordisk Hemmelig Ven 5", som jeg har tilmeldt mig, og jeg glæder mig allerede til både at sende og modtage pakker i næste runde.
Indeni i postpakken fra Tromsø var der to bløde pakker - sådan nogle kan strikkefolket godt lide :-)
Den ene rummede et stort nøgle lækkert lyngfarvet strømpegarn, og i den anden var der både to nøgler uldgarn (norsk) og flere slags te. Der var også et par snoningspinde. Sådan nogle har jeg aldrig prøvet før.
Nu får garnet lov at ligge fremme nogle dage, så jeg kan kigge nærmere på det - så dukker der garanteret gode strikkeideer op til det lækre garn!

Opdatering: Afsender på pakken var Linda L i Tromsø - men gaven var fra hendes mor, Else L i Båtsfjord.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Så fin hemmeligvenn gave du har fått fra Norge. Det blir gøy og se hva du kommer til og lage av garnet. Du finner nok på noe. Ønsker deg ei flott uke. Hilsen mettepia fra Trondehim Norge