13.2.07

Gang i alt for meget...

Ups... jeg er vist kommet til at slå op til lidt for mange jakker/trøjer/bluser/sweatere på én gang!
Det er den slags, der kommer ud af at have masser af garn på lager, men også masser af opskrifter og ideer - for meget garn og for mange ideer til for lidt strikketid!
Jeg har (bl.a.) gang i en japansk rib i marineblå, cirkler i dobbeltstrik, hulmønster i fint silkegarn og en Isagermodel i mønsterstrik. Jeg må hellere sætte mig som mål, at i hvert fald et af projekterne skal nærme sig færdiggørelse, inden vinterferien er slut på søndag!

1 kommentar:

The Silent Knitter sagde ...

Sådan er det bare, når man bliver overinspireret ;-)
Hvis du finder en holdbar løsning til nedbringelse af bunken af igangværende arbejder - så sig til *ti hi* Nej pjat. Jeg synes det er dejligt med strikketøjer til forskellige anledninger.
Mange hilsner
Hanne V