30.6.07

I gang med mysteriet

Det er lidt dumt at starte på et nyt, avanceret strikketøj klokken 01.15 om natten. Men det gjorde jeg altså natten til lørdag. Jeg kom hjem, loggede på min pc, downloadede det første clue til Mystery Stole 3 og begyndte at strikke!
Wow, det bliver spændende, det her - men jeg tror nu, at jeg vil reservere det ultratynde koksgrå garn og diagrammerne til mønstret til brug i dagtimerne fremover. Jeg kom gennem de første 49 mønsterrækker inden sengetid, men det er altså lettere i dagslys.
Når jeg har strikket første clue færdigt (og når det er blevet lidt lysere i vejret), forsøger jeg mig med et foto.

Lige nu skal jeg iøvrigt på posthuset for at hente mere af det tynde Mystery Stole-garn. Jeg har byttet halvdelen af det indkøbte med en webstrikker, som havde samme garn i en anden farve. 400 gram af samme farve garn med en løbelængde på 1250 m pr. 100 gram er "lidt" for meget at have på lager!

Ingen kommentarer: