16.3.08

Ups - der er gået en måned igen...

Det bliver ikke til så meget skriveri (her...) for tiden, og på strikkefronten er det også lidt "on and off". Men et par ting er da blevet (næsten) færdige: Det hæklede blomster-tørklæde er taget i brug - det krævede ialt 95 gram garn. Og i aftes strikkede jeg den sidste maske og hæftede enderne på "Sukkertrøjen" af Marianne Isager, som er strikket i en mørk bordeaux silke-uldblanding (340 gram). Jeg tror, den bliver en favorit-model, men der skal lige sys knapper i først ;-)

Ellers strikker jeg pt. på "Viften" fra Marianne Isagers Japan-bog, på endnu et "Mystic Waters"-sjal og på mysteriesjalet "Dem Fischer Sin Fru" (som jeg har begyndt flere gange, først pga. forkert garnvalg og derefter fordi jeg troede, jeg kunne strikke mønstret, mens jeg sad til et møde - det kunne jeg ikke!)
Der er en del flere strikketøjer i gang, men disse tre skal gøres færdige nu... tror jeg nok :-)

Ingen kommentarer: